Projektid

Thermory aruanne

Koostöös Thermory meeskonnaga kujundasin neile  Thermory Group 2023 jätkusuutlikkuse aruande. Aruanne sisaldab järgmisi peatükke:

  • Jätkusuutliku kultuuri loomine   
  • Meie juhtpõhimõtted                            
  • Thermory Groupi kaubamärgid ja struktuur      
  • Meie väärtused ja eesmärk  
  • Meie jätkusuutlikkuse teekond             
  • Meie peamised mõjuvaldkonnad – ESG tegevused ja verstapostid        
  • Kokkuvõte                                        

Meie eesmärk oli kasutada aruande kujunduses rohkelt infograafikat ja visuaalset materjali, et muuta dokument hõlpsasti loetavaks.

  • Print
  • Digi
  • Kunstiline juhtimine                      

Sustinere rebränding

Sustinere on usaldusväärne partner, kellel on laialdased teadmised jätkusuutlikkuse valdkonnas, mida toetab nende mitmekesine ekspertide meeskond, kes on spetsialiseerunud just ESG teemadele. Nad soovisid Sustinere brändile veidi värskendust ning seadsime uuele brändile ka strateegilised eesmärgid.

Uue visuaalse identiteedi kontseptsiooni põhiline märksõna on ühendus. Ühendus = seisund, kus ollakse seotud kellegi või millegagi. Sustinere arendab strateegilisi lahendusi klientidele ja toetab neid arenduste elluviimisel – eesmärgiga luua parem äri ja tugevam ühiskond. Sustinere on ettevõtetele ühenduslüli, mis aitab neil saavutada jätkusuutlikke eesmärke.

Ühenduse graafiline sümbol on ring, mis on esindatud nii logo elemendis kui ka brändi graafilises keeles.

  • Brändi strateegia
  • Kunstiline juhtimine
  • Visuaalne identiteet

Arstilt naisele bränding

Arstilt naisele brändi taga on Ivika Jakson (günekoloog)  ja Elen Vettus (onkoloog), kelle eesmärgiks on tuua naiste terviseteemad populaarteaduslikus võtmes naisteni ning sellega teaduspõhiselt tõsta eelkõige naiste terviseteadlikkust. 

Nende missiooniks on aidata naistel infomüras välja sorteerida adekvaatne terviseinfo, vähendada terviseärevust, parandada elukvaliteeti, teadlikkust ja jagada oma eriteadmisi suurema kasu nimel laiemale publikule. Üheks terviseteema fookuseks on naised ja vähk.

Brändi visuaalne keel ja värvid peegeldavad minimalistlikku elegantsi. Logo element on inspireeritud templist, mida arstid oma igapäevatöös kasutavad.

Fotod Ivikast ja Elenist: Krõõt Tarkmeel

  • Kunstiline juhtimine
  • Visuaalne identiteet

Underground logo

Underground on ehtebränd, mis on loodud julgele, mehelikule ja jõulisele mehele. Ehted on valmistatud karbiidist ja enamasti värvideks on must, hall, militaarroheline, kuldne. Ehted on väga tugevad ja vastupidavad.

Mõned brändi iseloomustavad märksõnad: mehelik, stiilne, ainulaadne, silmapaistev, minimalistlik, vastupidav. Logo kujundamisel lähtusin brändi märksõnadest – unikaalne, kuid samas minimalistlik. Logo sümbol on inspireeritud ehte ja mehe vahelisest ühendusest – ehte kandmise kaudu väljendab mees oma karakterit.

  • Logo kujundus
  • Kunstiline juhtimine

Alibaba müügijuhendi e-raamat

Alibaba veebikeskkond on üks juhtivamaid  e-kaubanduse platvorme rahvusvahelisel turul. Alibaba müügijuhendi e-raamat on mõeldud Hiina tarbijaskonnale, kes soovib end arendada just turunduse valdkonnas. E-raamat  jagab erinevaid nippe, kuidas müüjad saavad end veebikeskkonnas konkurentidest eristada ning nähtavamaks muuta. Autoriks on kogenud ostja, kes jagab oma kogemuslugu. Kujundasin nii raamatu kaane, mis eelkõige sümboliseerib oma raja leidmist ja sihikindlat eristumist, kui ka sisu osa.
 
  • E-raamatu kujundus
  • Digi

Thermory

Thermory on maailma suurimaid termopuidu ja saunamaterjalide tootjaid. Nad loovad ehtsast puidust lahendusi, mis kujundavad väärtusliku ja jätkusuutliku elukeskkonna. Kujundasin neile visuaalid nii sotsiaalmeedia, print-, kui ka digimaterjalide loomiseks. 
 
  • Print  
  • Digi
  • Sotsiaalmeedia

Slow wellness bränding

Slow Wellness on tunnustatud ja kvaliteetne heaoluteenuste pakkuja ning heaoluteema eest kõneleja. Tänapäeva maailmas on meie ühiskonnas kiire elutempo, palju suhtlemist ja müra. Slow brändi identiteet peegeldab akude laadimist, aja maha võtmist, mõtete seedimist ja lihtsalt olemist. Slow brändi  kirjatüüp on elegantne ja õrn. Värvid peegeldavad professionaalsust, pehmust ja rahulikkust. Põhiline graafiline  keel on defineeritud läbi abstraktse ümara elemendi, mis sümboliseerib rahulikku protsessi ja teekonda iseendani.
 
  • Brändi strateegia                        
  • Kunstiline juhtimine 
  • Visuaalne identiteet

Green Nature bränding

Green Nature on Eesti looduslik kosmeetikabränd. Nad on tegutsenud aastast 2008 ja algusest peale on nende eesmärk olnud toota puhtast toorainest ja kõrge kvaliteediga kosmeetikat. Brändi nimi viitab selgelt naturaalsusele ja puhtusele. Tegime neile rebrändingu, mille eesmärk oli brändi visuaalset keelt ühtlustada ning kõnetada nende sihtgruppi. Kogu identiteet põhineb lehe sümbolil, mis peegeldab märksõnu puhas, naturaalne ja kvaliteetne. Inimkond on pöördunud tagasi juurte juurde ja soovib tarbida puhtast toorainest tooteid ning vältida kemikaale.
 
  • Brändi strateegia                        
  • Kunstiline juhtimine 
  • Visuaalne identiteet

Green Nature pakendi kujundus

Green Nature on Eesti looduslik kosmeetikabränd. Nad on tegutsenud aastast 2008 ja algusest peale on nende eesmärk olnud toota puhtast toorainest ja kõrge kvaliteediga kosmeetikat. Brändi nimi viitab selgelt naturaalsusele ja puhtusele. Uute pakendite disaini juures oli kliendi eesmärk ühtlustada tooteid visuaalselt ning kõnetada oma sihtgruppi.

  • Pakendi kujundus
  • Kunstiline juhtimine  

OMOM prindid

oMoM on rõivabränd, mis pakub oma klientidele mugavat elegantsust läbi T-särkide ja pusade. Märksõnadeks on lihtsus, elegants ja orgaaniline puuvill. Aitasin nende brändile disainida logo ning T-särkidele/pusadele prindid.

fotod: Birgit Varblane

  •  Logo disain                                              
  •  Print

Ajakirja disain

EKA- s toimus Indesign programmi töötuba, kus oli eesmärgiks luua ajakirjale kujundus. Kogu sisu pärineb www.trendland.com ja www.wgsn.com. lehtedelt.

  • Print
  • Kataloogi kujundus

PÖFF

1997. aastal alguse saanud Tallinna Pimedate Ööde Filmifestival on kasvanud üheks Põhja-Euroopa suurimaks filmifestivaliks. Visuaalid on loodud PÖFF 23 2019 sotsiaalmeedia kanalitele.

  • Sotsiaalmeedia

Illustratsioonid ja kollaažid

Illustratsioonid ja kollaažid, mis on inspireeritud muusikast, tähesärast, armastusest ja muinasjuttudest.

  • Illustratsioon                                        
  • Kollaaž